Oj oj oj !!!

Nu jävlar ska jag sätta mina drömmar i verket.
Jag ska STARTA EGET !!!

Vecka 27 börjar jag min utbildning. Vecka 28 börjar jag praktik.
Vecka 31 - EXAMENSPROV

Vad ska jag bli?
Jo, Nagelteknolog.
Jag ska öppna verksamhet i Rydsgård och jag kommer göra det med bravur !!

Banken är kontaktad och svaret kommer i veckan.
Men det ska inte bli nga problem. Vill inte min bank ställa upp går vi till babes bank.

Åhh min framtid ser ljus ut.

BTW - Nu har nedräkningen börjat för METALTOWN !!
26 days to gooooo !!!!

Kommentarer
Postat av: Lina H

Grattis och jag änskar dig all lycka i framtiden!!

2009-05-31 @ 19:33:30
Postat av: David

Jag ska också på Metaltown!!! Kom precis in genom dörren efter att varit på Sweden Rock!!!!!!!! FY faaaaaeeeen va kul de va...hade backstage access ;oP

2009-06-07 @ 21:14:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0