ohh..

Kass med uppdatering.
Sålängesen att jag inte minns vad jag gjort.. haha
Inget djupt heller att underhålla er med.
Men ngt STORT har jag.
Men vi börjar med veckan som gått ..

Min plutt har vattkoppor. Han ser ut som en prickig korv.
Började i måndags med feber. Förstod ganska snart att det var vattkoppor på G.
Eftersom halva dagis drabbats.
Onsdag var febern borta, och de började torka.
Fredagmorgon ringer jag förskolan o bekräftar Olivers ankomst på måndag.
Då - PANG - kan ungen inte öppna ögonen.
Bombsäker på ögoninflammation och tar ungen till familjehälsan(vårdcentralen) och bokar en liten tid.
Fick tid direkt, bara ett tobesök från ssk sen skulle det vara klart.
Då påpekar Oliver smärta i snoppen...
NEEEEEJ.
Visar ssk o när jag drar bak förhuden, jag gröngul gegga. Meeeeeeh vaaaa faaaaaan.
Bokade tid för läkarbesök med.
Väntar, väntar, väntar.
Konstaterat - Vattkoppor, ögoninflammation, snoppinflammation. Wihooo.
Såg pengarna försvinna, inge jobb...
Meeeeen !!!

Glad nyhet, förskolan går bra på måndag. Ariel andas ut !!
Pengarna kommer rulla in som de ska...

Oj vad långt detta blev.
Kör ett eget inlägg för det STORA jag ska beräatt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0