Jag kommer aldrig förstå men jag måste ACCEPTERA...

När fan ska jag lära mig, eller rättare sagt, acceptera och förstå.
Han vill inte ha mig i sitt liv, han vill inte älska mig,
han kommer aldrig acceptera mig som sin dotter..
 Men varför är det SÅ svårt för mig att ACCEPTERA.
Jag kommer aldrig förlåta, eller förstå, men jag MÅSTE acceptera detta,
gärna innan jag går ner mig totalt.

Jag har inte pratat med honom på 6 år, innan dess var det 10 år,
 innan dess 4 år.. Han lämnar mig alltid igen,
han uttalar sig som en jubelidiot, han bryr sig inte.
Men vad är det med mig?
Varför är jag desperat efter hans accepterande?
Hans kärlek?
Han har ju ingen kärlek för mig, han har inge rum för mig,
han har sitt och där ingår inte jag.
Han har nekat sitt faderskap, han har stött bort mig,
han har informerat mig att han har bara en dotter, och det är inte jag.
Ändå fortsätter jag, ändå går jag på det igen, ändå lär jag mig inte!
Jag blir sviken, jag blir sårad, jag blir ledsen och förstörd.

Ariel - låt honom vara, acceptera att han lever utan dig, förstå att han inte ser dig som sin dotter..

Blogg - Jag kan låta honom vara, jag kan acceptera att han vill leva utan mig och sina barnbarn.
Men kära blogg, jag kommer aldrig att förstå, och jag kommer aldrig att förlåta....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0