Vad är det för en dag?

Är det en vanlig dag?
Nej, det är ingen vanlig dag.
För det är OLIVERS födelsedag !!!

Hurra Hurra Hurra <3<3<3

Ja vet ni?
Oliver bli SEX år idag.
Vart har tiden tagit vägen?
Han var ju precis så liten och nu börjar han snart skolan ...
Helt galet.
Men han kommer alltid vara min bebis :D

Idag kl 15:00 ska vi ha kalas, fira både honom och mig.
Vi ska grilla och frossa i tårtor !!

Oliver har också med lycka i ögonen
öppnat sina paket.

Han fick bilar, jeans med blixten, badbyxor med blixten, sandaler med blixten (han älskar blixten, hehe)
kofta, bok med inbyggda pussel av dinosar, en pool :D:D

Har ju inte berättat vad jag fick :P
Jag fick av Bianka - Färg av hår, bryn, fransar och klipp.
Jag fick av mamma - en underbar fön :D
Av min babe och son - Fotoram (ROSA) med en bild av mig och min sambo,
och ett ljus som doftar kärlek :D

Nu till annat som hänt.
Jag har fått heltid på Anoto fram till 30 maj.
Detta betyder full lön i maj och juni.
NICE.
Tråkigt dock är att jag har inte så mkt tid på salongen.
Därför MÅSTE jag ha kunder på lördagen.
Vill ni hjälpa mig - kommentera :D

Den 10 maj åker vi även till Gekås :D
Shoppa shoppa shoppa :D

Nee nu har ni fått er uppdatering så nu måste jag fortsätta med tårtorna.

PS: Jag MÅSTE köpa ny elvisp :s CRAP
PS nr 2 två: 26 juni 2009 förlovar vi oss - 22 maj 2010 gifter vi oss :D:D


Kommentarer
Postat av: ida

Grattis till den stundande förlovningen och giftermålet! :-)

2009-04-26 @ 18:19:25
URL: http://1vuxen2barn.wordpress.com
Postat av: Alexandra

Hej gamla granne! Jag behöver verkligen klippa mig. kan man boka en tid kanske?? / Alexandra

2009-04-27 @ 20:13:09
Postat av: anamarielle

absolut :) Om du kan lördagar så :D

2009-04-28 @ 08:43:36
URL: http://emodoll.blogg.se/
Postat av: MizzMilla

Saknar dig med! Vi måste se till att ta en ute kväll snart du och jag ;-) Puss!

2009-04-29 @ 21:46:39
URL: http://mizzmilla.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0