Sol, sol, sol, moln.

Vilket toppenväder vi har.
Kanske inte lika beundransvärt idag, men still.
Älskar värme, älskar solbränna, älskar stranden, älskar nakna ben och armar..



Igår hängde jag ut först tvätten, åhh det luktar ljuvlig.
Luktar så frech :)
Skulle även plocka skit i trädgården, men det slutade med att jag satt på en stol
och lapa i mig solsken och lycka.. Babe satt sidan om.
Men han blev inte långvarig. Enda strålning han är van vid är ju den från skärmen.
Haha.



Idag ska Tuva lämnas och nästa gång hon kommer blir det kalas, kalas:)
Jag ska firas, och Oliver ska firas..
Så jävla drygt o lämna henne dock.
Inte bara för jag saknar ihjäl mig, utan även tågresan och alla timmar som försvinner.
Gaaah.
Jävla D som ska bo åt helvete bort ....

PS: 7 dagar kvar :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0