Idag drar kärringarna till blåkulla, eller?

Det är väl idag som de flyger på sina kvastar... eller vilken dag är det?
Underbart väder men jag har inte varit ute värst mkt.
Varför? JAG ÄR GALET TRÖTT.
Varför? Otrolig smärta i foten.
Varför? Inte den bleckaste.. kanske fallet i trappan förra veckan?
Men men nog om det, men det är fan synd om mig...

Idag har vi fixat med påskriset.
Var o klippte ner det igår. Fin Fint blev det.
Men fan var trött jag är på vår lgh, jag vill förändra fixa och dona.
Möblera om och plocka fram, plocka undan.
Men jag har inte en anning om hur var och varför?!

Nästa vecka är det Anotojobb tis, ons, tors. pengar, ja klart.
Men salongen är massa roligare:P

Tuva är är hela helgen.
Underbara unge, men ibland får jag riktiga krypningar och skakningar av henne.
Skrikande, tjatande, och aggresiva utlopp.
Jag är inte van vid detta då hon bara är här på helger.
Det gör att jag glömmer bort hennes illa beteende och det alltid kommer med en suck.
Om tösen inte får som hon vill då smäller hon i dörrar, kastar saker i väggen.
Skriker och gör allmänt jobbiga ljud.
Fan Oliver skämmer bort mig....

Sen gör ju inte mitt dåliga humör saken bättre.
Men Men..
Snart fyller jag år - 9 dagar kvar.



PS - Igår var första grillningen.
Detta betyder att vi både cyklade och hälsade på mor :D


Kommentarer
Postat av: safry

halloj, jag fann dom på kicks för 99 :- , finns liknande på monki , men för 200 :- tror jag!

2009-04-12 @ 09:36:28
URL: http://safry.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0