Hoppas jag har läsare kvar...

Oj oj oj vad längesen jag skrev något.
Men nu ska vi se om jag inte kan uppdatera er, om ni inte lämnat min blogg vill säga.

Lärling går superbra, stooora framsteg enligt min handledare.
Anoto skriker efter mig, och finax har jag tackat nej till.
Bra pengar, men min kropp vill INTE jobba om nätterna...

Jag fyller snart år.. Jag vet att jag tjatar ut alla i min närhet,
men jag ÄLSKAR verkligen att fylla år.

Min dag, min uppmärksamhet..
10 dagar kvar - och jag räknar ner :D

Påsken är här, känns väl som vilken helg som, förutom massa ledigt.
Babe vill måla påskägg, mamma vill ha oss på besök och barnen vill cykla.
Det jag ser fram emot är påskriset. Jag har köpt röda och svarta fjädrar.
Idag ska vi fixa :D
Underbart väder vilket jag är mycket glad för..

Btw - om 8 dagar händer något stooort, jag är sååå nervös..
Håll tummarna, även om jag är lite feg för att berätta vad det är änsålänge ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0